صلصال دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

تایپ هرچه سریعتر با دستیار هوشمند Typing Assistant v5.0

Typing Assistant نام نرم افزاری می باشد که به عنوان یک دستیار برای تایپیست عمل می کند و در هنگام انجام عملیات تایپ در کنار تایپیست به عنوان یک همراه می باشد. به وسیله این نرم افزار می توان کلمات را در هنگام تایپ متون به صورت نصفه تایپ نمود و برنامه به صورت خودکار با ظاهر کردن منویی که در آن لیست کلماتی که ممکن است مورد نظر نویسنده باشد این توانایی را می دهد تا کلمه مورد نظر خود را تایپ نماید. این ویژگی در موارد مختلفی می تواند مفید باشد ، از جمله تایپ متون انگلیسی که در آن کاربران ممکن است در املای کلمات دچار اشتباه شوند. علاوه بر آن با استفاده از این برنامه می توان سرعت تایپ خود را نیز افزایش دهید. از ویژگی های دیگر ایننرم افزارمی توان به سازگاری با تمام محیط ها و نرم افزارهای تایپ ، یادگیری خودکار کلمات بدون نیاز به وارد نمودن کلمات به صورت دستی ، قابلیت تنظیم آساننرم افزار، قابلیت حمل بودن برنامه و نصب آن بر روی حافظه های USB و … اشاره نمود. این نرم افزارمحصولی از شرکت Sumit Software می باشد.

 

typing تایپ هرچه سریعتر با دستیار هوشمند Typing Assistant v5.0

 

.: ادامه مطلب :.

مجموعه ای از والپیپر های پاییزی

 

مجموعه پس زمینه های با کیفیت و سایز بالا و HD همچنین WideScreen توسط دانلودها آماده شده است . از مزایای این تصاویر پس زمینه یا بکگراند ها می توان به سایز فوق العاده بالا و همچنین کیفیت باور نکردی این تصویرها اشاره کرد . شما با قرار دادن این تصاویر در صفحه دسکتاپ خود می توانید لذت داشتن یک صفحه دسکتاپ زیبا و دلنشین را نصیب خود کنید . سایز این تصاویر فوق العاده ۱۲۰۰×۱۹۲۰ می باشد که در نوع خودشان بی نظیر هستند در ضمن فرمت این تصاویر jpg می باشد . موضوع این بکگراند ها تصاویر پاییزی می باشد و در این مجموعه از تصاویر زیبا و شور آور استفاده شده است . دانلودها امیدوار است از این پس زمینه ها لذت کافی را ببرید و در زیباسازی محیط کار خود از آن استفاده کنید.

 

Untitled 1 مجموعه ای از والپیپر های پاییزی

.: ادامه مطلب :.

استفاده همزمان چندین سیستم عامل بر روی یک سیستم عامل با Virtual Box 3.0.4

VirtualBox نام نرم افزاری است که به کاربران اجازه استفاده از چندین سیستم عامل را به صورت مجازی به کاربر می دهد. این نرم افزار از بسیاری جهات از VMware Workstation بهتر عمل میکند. برای مثال حجم VMware Workstation حدودا ۵۵۰ مگابایت حجم دارد و به طبع هنگام نصب هم فضای نسبتا زیادی را نیاز دارد. بالعکس VirtualBox شرکت Sun تنها حدود ۳۵ مگابایت حجم دارد و اصلا قابل مقایسه با حجم VMware Workstation نیست

Virtualbox downloadha.com استفاده همزمان چندين سيستم عامل بر روي يك سيستم عامل با Virtual Box 3.0.4

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: Multi Operating System, دانلود نرم افزار Virtual Box, سيستم عامل هاي همزمان,
  • مجموعه آیکون های زیبا با نام StainlessIcons

    مجموعه آیکون های فوق العاده برای کامیپوتر را میتوانید از سایت دانلودها دریافت نمایید.کابران میتوانند این ایکون های زیبا را برای تنوع در کامپیوتر خود استفاده نمایند این آیکون ها با فرمت png 128×128 می باشد وداری کیفیت بالایی است توصیه میکنیم این مجموعه را حتما دانلود نمایید . 

     

     

    xmv5s1 مجموعه آيكون هاي زيبا با نام StainlessIcons

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:ایکون با فرمت png, دانلود ایکون, دانلود ایکون های جدید,
  • صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


    salsaldownload

    مجتبی

    salsaldownload

    http://salsaldownload.loxblog.com

    صلصال دانلود

    تایپ هرچه سریعتر با دستیار هوشمند Typing Assistant v5.0

    صلصال دانلود

    به وبسایت حامیان ولایت خوش آمدید دانلودها

    صلصال دانلود